مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-28اجتماعي

رفتارهای پرخطر از دغدغه های اولویت دار آموزش وپرورش است


وزیر آموزش وپرورش آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر را به دلیل تهدید سلامت، هویت و تربیت دانش آموزان، از دغدغه های اولویت دار آموزش وپرورش دانست.

- وزیر آموزش وپرورش آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر را به دلیل تهدید سلامت، هویت و تربیت دانش آموزان، از دغدغه های اولویت دار آموزش وپرورش دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در پیامی به مناسبت اختتامیه نهمین دوره جشنواره نوجوان سالم گفت: اکنون باتجربه 9 سال اجرای جشنواره نوجوان سالم و نیز با اجرای گسترده برنامه های آموزشی، ترویجی و مراقبتی در سطح مدارس کشور، مدارس کشور یکی از مهم ترین ظرفیت های مؤثر و کارآمد برای سرمایه گذاری ملی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اعتیاد و رفتارهای پرخطر است.

در متن پیام وزیر آموزش وپرورش آمده است: آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر، به دلیل تهدید سلامت، هویت و تربیت دانش آموزان، ازجمله دغدغه های اولویت دار است که وزارت آموزش وپرورش اهتمام همه جانبه ای را برای پیشگیری، کنترل و کاهش آن در سطح مدارس کشور، انجام داده است.

در ادامه این متن آمده است: باور ما این است که اجرای موفق و مؤثر سند تحول بنیادین و دستیابی به افق های تعیین شده در سند برای دانش آموزان و مدارس، بدون توجه به مخاطراتی که دانش آموزان را تهدید می کند، امکان پذیرنیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتارهای پرخطر از دغدغه های اولویت دار آموزش وپرورش است

رفتارهای پرخطر از دغدغه های اولویت دار آموزش وپرورش است