مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:302020-09-28دانش

فرصت ثبت نام در رشته های بدون کنکور تمدید شد


فرصت ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی (مهرماه 1399) تا 14 مهرماه 99 تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، به دنبال اطلاعیه 3 مهرماه 99 به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا 7 مهرماه 99 برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند ترتیبی اتخاذ شده است که داوطلبان تا روز دوشنبه 14 مهرماه 99 بتوانند نسبت به ثبت‌نام در این دوره اقدام کنند.

متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است) و اصلاحات و کدرشته محل‌های جدید مندرج در اطلاعیه‌های 26 مرداد، 2 و 17 شهریور و 3 مهر و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش به نشانی www.

sanjesh.

org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در پذیرش دوره مذکور اقدام کنند.

آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ 14 مهرماه نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

تاکنون حدود 194 هزار نفر برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی (مهرماه 1399) ثبت نام کرده‌اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت ثبت نام در رشته های بدون کنکور تمدید شد

فرصت ثبت نام در رشته های بدون کنکور تمدید شد