مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-28دانش

برگزاری الکترونیکی مصاحبه های کنکور دکتری 99، رخداد جدیدی در آموزش عالی کشور است


معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به برگزاری مجازی مصاحبه های آزمون دکتری سال 99 به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: شیوه الکترونیکی برگزاری مصاحبه های دکتری، - علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری مجازی مصاحبه های آزمون دکتری سال 99 به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: شیوه الکترونیکی برگزاری مصاحبه های دکتری، رخداد جدیدی در آموزش عالی کشور است.

وی با بیان اینکه چارچوب کلی و اصول اساسی برگزاری مصاحبه های کنکور دکتری امسال به همه دانشگاه ها و موسسات عالی کشور ابلاغ شده است، گفت: رعایت اصول ابلاغی توسط دانشگاه ها الزامی است و دانشگاه و اعضای هیات علمی ها باید در این باره دقت نظر داشته باشند.

خاکی صدیق تصریح کرد: در کنار مواردی که در قالب چارچوب کلی و اصول اساسی برگزاری مصاحبه های کنکور دکتری امسال به دانشگاه ها ابلاغ شده، قطعا هر یک از دانشگاه ها هم از برگزاری مصاحبه های آزمون دکتری در سال های قبل،  تجربه های مفید و موثری دارند که در این باره به آنها کمک خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یکی از الزامات مرحله دوم کنکور دکتری، برگزاری مصاحبه حضوری است؛ امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، وزارت علوم، تحقیقات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری الکترونیکی مصاحبه های کنکور دکتری 99، رخداد جدیدی در آموزش عالی کشور است

برگزاری الکترونیکی مصاحبه های کنکور دکتری 99، رخداد جدیدی در آموزش عالی کشور است