مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-28سياسي

جنگ تحمیلی بعد از عاشورا نابرابر ترین جنگ جهان بود


فرمانده کل سپاه، جنگ تحمیلی را بعد از عاشورا نابرابر ترین جنگ جهان دانست و در عین حال، گفت: امام(ره)  معادلات جنگ را تغییر داد.

- فرمانده کل سپاه، جنگ تحمیلی را بعد از عاشورا نابرابر ترین جنگ جهان دانست و در عین حال، گفت: امام(ره)  معادلات جنگ را تغییر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در آیین رونمایی از آثار جدید اسنادی و پژوهشی سازمان اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و تجلیل از فرماندهان و راویان در حوزه تاریخ شفاهی که صبح امروز در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد با بیان اینکه سینه های فرماندهان دفاع قدس گنجینه های تمام نشدنی از تاریخ بشر و تاریخ اسلام بعد از عاشوراست، گفت: این عزیزان پرچم جهاد را در دست گرفته و در برابر شوکت ظاهری قدرت های آن روز جهان ترس به دل راه ندادند و با اطیمنان در مقابل دشمن ایستادند.

وی افزود: فرماندهان ما در دفاع مقدس مانند رزمندگان بودند و تفاوتی بین خود و دیگران قائل نبودند؛ آنها رمز حیات و جاودانگی انقلاب اسلامی ایران شدند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به مجاهدت های رزمندگان در دفاع مقدس، اظهار داشت: جنگ دقیق ترین معادله بشر است که همه چیز را در آن در نظر می گیرند زیرا جنگ با حیات ملت ها سروکار دارد، کسی در جنگ غلبه می کند که قوی تر است اما شگفتی جنگ ما این است که و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ تحمیلی بعد از عاشورا نابرابر ترین جنگ جهان بود

جنگ تحمیلی بعد از عاشورا نابرابر ترین جنگ جهان بود