مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:052020-09-28پزشكي

چهارمحال و بختیاری وارد وضعیت قرمز شیوع کرونا شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: استان از وضعیت هشدار عبور کرد و وارد وضعیت قرمز شیوع کرونا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، مجید شیرانی اظهار کرد: طی روزهای اخیر شاهد نوسان سوم شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و استان و افزایش چشم گیر تعداد مبتلایان به کرونا هستیم.

وی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری در مراحل پیک بیماری کرونا قرار گرفته و طبق آمار و بررسی های اپیدمیولوژی از مرحله هشدار گذر و وارد وضعیت قرمز شد.

شیرانی افزود: تنها 4 استان کشور در حال حاضر در وضعیت هشدار و یک استان در وضعیت زرد قرار دارند و مابقی استان ها، وارد وضعیت قرمز شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: علل ورود اکثر استان های کشور به وضعیت قرمز متفاوت و راهکارهای مختلفی برای کنترل میزان شیوع بیماری وجود دارد که در این راستا، استان از وزارت و ستاد ملی مقابله با کرونا، تقاضای اعمال محدودیت ها یک هفته ای کرده است.

شیرانی گفت: با توجه به روند رو به رشد آمار مبتلایان به کرونا، ورود رسمی چهارمحال و بختیاری به وضعیت قرمز برای افزایش قدرت چانه زنی استان در ستاد ملی مقابله با کرونا برای اعمال برخی محدودیت ها، برای مسئولین و کادر بهداشتی و درمانی استان خوشایندتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری وارد وضعیت قرمز شیوع کرونا شد

چهارمحال و بختیاری وارد وضعیت قرمز شیوع کرونا شد