مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:052020-09-28سياسي

بانوان پشتیبان جبهه و جنگ از خانه


مهمترین نقش بانوان در هشت سال دفاع مقدس، اعزام فرزندان خود به میدان جنگ و پشتیبانی از آنها بود و این در حالیست که دستیابی به پیروزی بزرگ در آن زمان نشأت گرفته از وجود مادران و بانوان ایرانی و خواهرانی است که همواره در کمک رسانی به رزمندگان پیشگام بودند.

- هفته دفاع مقدس فرصتی برای مصاحبه با بانوان مجاهد گمنام همدانی در ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ را رقم زد.

بنابراین ایسنا بر آن شد تا نشستی با حضور دو تن از بانوان فعال در ستاد پشتیبانی برگزار کند تا بتواند گوشه ای از زحمات و تلاش های شبانه روزی آنها را به منصه ظهور برساند.

سکینه ستاری متولد 1338 از همدان دارای سه فرزند از بانوان فعال در ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ با حضور در دفتر ایسنا به آغاز فعالیتش در دوران دفاع مقدس اشاره می کند و می گوید: فعالیت هایم در زمان انقلاب تا جنگ کماکان ادامه داشت و در امور مختلف شرکت می کردم اما بعد از فراخون بسیج و ثبت نام، فعالیت هایم هدفمندتر شد.

وی با بیان اینکه روزهای جمعه در ستاد نمازجمعه از 8 صبح تا 2 بعدازظهر فعالیت داشتیم و این فعالیت ها شامل از سروسامان دادن به خود نمازجمعه و انتظامات تا تمیز کردن و بسته بندی تنقلات برای پشت جبهه بود، ادامه می دهد: در فعالیت های مختص خواهران بسیجی هم شرکت داشتم، به یاد دارم با 40 نفر از خواهران برای شناسایی گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان پشتیبان جبهه و جنگ از خانه

بانوان پشتیبان جبهه و جنگ از خانه