مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:002020-09-28اقتصادي

بیش از 50 واحد تولیدی صنعت غذا در آستانه تعطیلی


دبیر انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران از تعطیلی 50 واحد تولیدی صنعت غذایی مازندران به دلیل نبود روغن صنعتی خبر داد.

- ایسنا/مازندران دبیر انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران از تعطیلی 50 واحد تولیدی صنعت غذایی مازندران به دلیل نبود روغن صنعتی خبر داد.

احمد مهدی زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه از مرداد ماه امسال با مشکل کمبود روغن خوراکی در استان مواجه هستیم، بیان کرد: واحد های تولیدی روغن به علت نبود مواد اولیه در خصوص پالایش با معضل و دیگر واحدهای تولیدی استان که مصرف کننده روغن به شمار می روند با کمبود شدید روغن صاف رو به رو هستند.

وی از فقدان روغن صاف در دو هفته اخیر خبر داد و خاطرنشان کرد: روغن صاف، ماده اولیه واحدهای تولیدی صنعتی از جمله واحد تولیدی کیک،کلوچه شیرینی و شکلات محسوب می شود که در یک ماه و نیم اخیر کاهش عرضه روغن صاف را در مازندران شاهد هستیم.

دبیر انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران با اشاره به اینکه دولت، جهت تامین روغن خوراکی مردم از ذخایر روغنی خود بهره می برد،گفت: روغن خوراکی در خصوص مصرف خانوار در کشور موجود است.

مهدی زاده عامل کاهش توزیع روغن را ندادن ارز در راستای واردات این کالا دانست و تصریح کرد:هم اکنون در بنادر و کشتی ها روغن یافت می شود اما مجوز ترخیص روغن از بنادر صادر نمی شود ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 50 واحد تولیدی صنعت غذا در آستانه تعطیلی

بیش از 50 واحد تولیدی صنعت غذا در آستانه تعطیلی