مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-28اقتصادي

گلایه یک سرمایه گذار تنکابنی از سنگ اندازی 6 ساله یک بانک


حدود شش سال مجتمع نیمه ساخته توریستی، تفریحی و تجاری، امپراطور تنکابن به دلیل سنگ اندازی های متعدد توسط یک بانک به رغم پیشرفت 85 درصدی در جوار دریای نیلگون خزر راکد و ساکت مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این مجموعه توریستی، رفاهی و تجاری که قرار بود در ساحل تنکابن در قالب هتل آپارتمان 14 طبقه، جزیره تفریحی داخل دریا، مجموعه ورزشی، رستوران گردان، شهربازی، تالارهای پذیرایی و مجتمع اداری، پاساژ تجاری و پارکینگ طبقاتی در ابعادی گسترده احداث شده و تحول شگرفی را در زمینه اشتغال زایی، گردشگری و اقتصادی تنکابن و البته استان مازندران رقم بزند، اکنون با حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی در هزار توی سنگ اندازی های یک بانک و پاسکاری مسئولان مرتبط اسیر شده است.

غلامرضا محتشم سرمایه گذار بخش خصوصی و مدیرعامل مجتمع امپراطور تنکابن در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره علت رکود این پروژه اظهار داشت: به موقع پرداخت نکردن تسهیلات از سوی بانک عامل، عدم آزاد کردن املاک مازاد در رهن و سنگ اندازی های سلیقه ای مدیر عامل وقت این بانک عمده ترین و اصلی ترین دلیل رکود و به خواب رفتن این پروژه است.

وی با بیان اینکه ساخت هتل مجموعه امپراطور از سال 1387 با زیر بنای 13 هزار و 600 متر مربع به همراه 2 هزار متر مربع پارکینگ اختصاصی مسقف آغاز شد، گفت: ساخت بنای تجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه یک سرمایه گذار تنکابنی از سنگ اندازی 6 ساله یک بانک

گلایه یک سرمایه گذار تنکابنی از سنگ اندازی 6 ساله یک بانک