مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-28اقتصادي

دولت هم صنعت خودرو را نابود و هم مردم را گرفتار قیمت ها کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تحلیلگر صنعت خودرو معتقد است: عده ای به دنبال زمین گیری صنعت خودرو هستند که نتیجه این سیاست افزایش وابستگی کشور را به همراه خواهد داشت، - درگیری های صنعت خودرو هر روز در حال افزایش است و دولت بدون تامل بر این ضرورت، همچنان بر اجرای سیاست های تعیین قیمت ها در سایه کمبودها ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تحلیلگر صنعت خودرو معتقد است: عده ای به دنبال زمین گیری صنعت خودرو هستند که نتیجه این سیاست افزایش وابستگی کشور را به همراه خواهد داشت، اما متاسفانه متولیان همچنان بر تبلیغات برنامه های اشتباه خود و دمیدن در شیپور حمایت از صنعت پافشاری دارند.

درگیری های صنعت خودرو هر روز در حال افزایش است و دولت بدون تامل بر این ضرورت، همچنان بر اجرای سیاست های تعیین قیمت ها در سایه کمبودها ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصاد24، درد امروز بازار خودرو گرانی است که این موضع نشات گرفته از ایجاد تورمی است که حاصل سیاست های دولت بوده نه صنعت خودروی کشور!بررسی وضعیت بازار خودرو نشان می دهد مشتری چندانی در بازار نیست، اما با این حال قیمت ها روندی افزایشی را تجربه می کنند.

این وضعیت البته از نظر فعالان بازار خودرو وضعیت چندانی غریبی نیست چرا که طی ماه های اخیر همواره بازار خودرو با این وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت هم صنعت خودرو را نابود و هم مردم را گرفتار قیمت ها کرد

دولت هم صنعت خودرو را نابود و هم مردم را گرفتار قیمت ها کرد