مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:502020-09-28اقتصادي

مقاوم سازی 47 درصد واحدهای مسکونی روستایی سلطانیه


مدیرکل بنیاد مسکن انقلابی اسلامی استان زنجان گفت: تعداد کل واحدهای مسکونی روستایی شهرستان سلطانیه 6274 واحد بوده که از این تعداد 47 درصد مقاوم سازی شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلابی اسلامی استان زنجان گفت: تعداد کل واحدهای مسکونی روستایی شهرستان سلطانیه 6274 واحد بوده که از این تعداد 47 درصد مقاوم سازی شده است.

رضا خواجه ای شامگاه دیروز (6 مهرماه) در دیدار با فرماندار سلطانیه با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از نهادهایی است که پس از انقلاب شکل گرفته است، افزود: این نهاد سهم به سزایی در خدمت رسانی به کشور به ویژه روستاییان داشته است.

وی با اشاره به مهم ترین ماموریت های بنیاد مسکن، ادامه داد: رسیدگی به محرومان و مستضعفان، توسعه عدالت اجتماعی، بسترسازی برای سازندگی کشور از جمله نکات اساسی است که گستره این ماموریت از جانب امام خمینی (ره) بر عهده این نهاد مقدس گذاشته شد.

خواجه ای با اشاره به اینکه این نهاد در سطح شهرستان ها به ویژه شهرستان سلطانیه در راستای خدمت رسانی به محرومان فعالیت های مهمی داشته است، افزود: تعداد کل واحدهای مسکونی روستایی این شهرستان 6274 واحد بوده که از این تعداد 47 درصد مقاوم سازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی 47 درصد واحدهای مسکونی روستایی سلطانیه

مقاوم سازی 47 درصد واحدهای مسکونی روستایی سلطانیه