مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:502020-09-28اقتصادي

افزایش قیمت برخی انواع کودها بر طبق تصمیم دولت


سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی از بارگیری کود مورد نیاز کشاورزان براساس تاریخ واریز وجه به شهرستان ها خبر داد و بیان کرد: این اطمینان را به کشاورزان می دهیم که کود شیمیایی مورد نیاز آن ها را تامین کنیم.

- سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی اعلام کرد: افزایش قیمت برخی انواع کودها بر طبق تصمیم دولت ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی از بارگیری کود مورد نیاز کشاورزان براساس تاریخ واریز وجه به شهرستان ها خبر داد و بیان کرد: این اطمینان را به کشاورزان می دهیم که کود شیمیایی مورد نیاز آن ها را تامین کنیم.

محمدمهدی سعیدی، امروز دوشنبه 7 مهرماه به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: برای توزیع کود شیمیایی 40 عامل توزیع در شهرستان ها تعیین شده اند.

وی افزود: کشاورزان هر شهرستان که نیاز به کود اوره، فسفاته و پتاسه داشته باشند، باید با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محل سکونت خود، کود شیمیایی را تامین کنند.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم نگران کمبود کود در استان نباشند، تصریح کرد: کود اوره تولید داخل کشور بوده و قیمت آن افزایش نیافته است، اما کود فسفاته و پتاسه که 15 درصد کود مورد نیاز کشاورزان کشور را شامل می شود، با تصمیم دولت مشمول طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت برخی انواع کودها بر طبق تصمیم دولت

افزایش قیمت برخی انواع کودها بر طبق تصمیم دولت