مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:502020-09-28سياسي

سند 2030 تهاجم فرهنگی بوده و جلوگیری کامل آن خواست رهبری است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار دبیر شورای عالی آموزش و پرورش کشور گفت: 2030 تهاجم فرهنگی بوده و جلوگیری کامل آن خواست رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار دکتر امانی دبیر شورای عالی آموزش و پرورش کشور اظهار کرد: قزوین سوابق علمی جدی دارد و رهبر معظم انقلاب در سفرشان به قزوین فرمودند اگر بخواهیم فقط اسامی بزرگان قزوین را بگوییم زمان زیادی لازم است.

وی ادامه داد: مسجد جامع قزوین پیش از اسلام نیز معبد بوده و مردم در آن به عبادت مشغول بودند و پس از اسلام به مسجد تبدیل شد و محل جدی حضور مردم برای اقامه نماز قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: در گذشته چندین مدرسه علمیه کهن در قزوین احداث شده است این در حالی است که قزوین جمعیت کمی در آن دوران داشته و این مهم نشان دهنده اقبال مردم به مراکز دینی است.

امام جمعه قزوین با اشاره به وجود مدارسی در قزوین که پاسخگوی شبهات دانش آموزان در گذشته بوده اند، بیان کرد: در گذشته علمای قزوین مدرسه ای با عنوان مدرسه دیانت احداث کرده بودند که رسالت آن پاسخگویی به شبهات دانش آموزان بوده و این مهم وسعت نگاه علمای قزوین را در آن دوران نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند 2030 تهاجم فرهنگی بوده و جلوگیری کامل آن خواست رهبری است

سند 2030 تهاجم فرهنگی بوده و جلوگیری کامل آن خواست رهبری است