مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:502020-09-28سياسي

همه ظرفیت ها در کرمان برای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب به کار گرفته شود


نماینده ولی فقیه در استان کرمان بر لزوم اهتمام جدی و به کارگیری تمامی ظرفیت ها برای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب و خواسته رهبر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو آغاز فعالیت های اجرایی دبیرخانه بیانیه بیان داشت: وقتی می خواهیم قرآن را خوب بفهمیم باید به تفسیر آن خوب توجه کنیم، در فهم قرآن تفاسیر خوبی نوشته شده که یکی از بهترین آنها تفسیر قرآن به قرآن است.

وی با بیان این که در قرآن دو دسته آیات وجود دارد یکی آیات محکمات و آیات متشابه، افزود: برای فهم آیات متشابه راهش این است که آیات محکم و آیات متشابه را تشخیص دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: انقلاب شکوهمند انقلاب هم آیات محکم و متشابه دارد که آیات محکم انقلاب فرمایشات، منویات و دستورالعمل های امامین انقلاب است بنابراین هر جا امری بر ما متشابه می شود و اختلاف نظری پیش می آید باید برگردیم به فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تا فهمی از آن داشته باشیم.

علیدادی سلیمانی گفت: گام دومی که رهبر حکیم انقلاب بیان فرمودند و به عنوان یک دستورالعمل فراروی نخبگان انقلاب قرار دادند و در آن همه پیشرفت های که ما به آن نیاز داریم گنجانده شده است.

امام جمعه کرمان ابراز داشت: در راستای فهم فرمایشات نیاز است همه شخصیت های صاحب نظر در رابطه با گام دوم به سه مسأله توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ظرفیت ها در کرمان برای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب به کار گرفته شود

همه ظرفیت ها در کرمان برای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب به کار گرفته شود