مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-28اقتصادي

طرح تعطیلی پنج شنبه ها را حمایت می کنیم


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی از حمایت این مجموعه در مورد طرح تعطیلی پنج شنبه ها خبر می دهد و می گوید: از آنجایی که تعطیلی پنج شنبه ها و ساماندهی تعطیلات به افزایش مسافرت در کشور کمک می‎کند، - ایسنا/یزد معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی از حمایت این مجموعه در مورد طرح تعطیلی پنج شنبه ها خبر می دهد و می گوید: از آنجایی که تعطیلی پنج شنبه ها و ساماندهی تعطیلات به افزایش مسافرت در کشور کمک می‎کند، از این ایده و ابتکار حمایت و استقبال می کنیم.

ولی تیموری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تایید نقش تعطیلات به خصوص تعطیلی پنج شنبه ها در رونق و توسعه صنعت گردشگری، اظهار می کند: به عنوان متولیان سفر موظف به حمایت از هر ایده و فکر موثری در رونق و توسعه سفر هستیم.

وی اضافه می کند: از آنجایی که تعطیلی پنج شنبه و به نوعی افزایش تعطیلات و ساماندهی آن به رونق سفر و مسافرت در کشور کمک می‎کند، از این ایده و ابتکار حمایت و استقبال می کنیم.

این مسئول در رابطه با اقدامات انجام شده این وزارتخانه در خصوص ساماندهی تعطیلات نیز می گوید: اقدامات زیادی در سال های اخیر با عناوین مختلف در رابطه با ساماندهی تعطیلات مانند ایجاد تعطیلات زمستانه انجام شده و سال گذشته نیز در قالب دفاعیه با نمایندگان مجلس در حضور صدا و سیما در این باره صحبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تعطیلی پنج شنبه ها را حمایت می کنیم

طرح تعطیلی پنج شنبه ها را حمایت می کنیم