مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-28اقتصادي

گیر گردشگری در استان مرکزی کجاست؟


در سال های اخیر گردشگری به عنوان یکی از پایه های اقتصاد مطرح است و برخی حتی این صنعت را جایگزینی برای نفت می دانند و معتقدند گردشگری می تواند اقتصاد ایران را از معضل تک محصولی نجات دهد.

- ایسنا/مرکزی در سال های اخیر گردشگری به عنوان یکی از پایه های اقتصاد مطرح است و برخی حتی این صنعت را جایگزینی برای نفت می دانند و معتقدند گردشگری می تواند اقتصاد ایران را از معضل تک محصولی نجات دهد.

در سال 2019 میلادی 1.

5 میلیارد سفر گردشگری بین المللی در سراسر جهان انجام شد که حکایت از رشد چهار درصدی در مقایسه با سال 2018 دارد و سهم خاورمیانه در قیاس با دیگر کشورهای جهان بیشتر و معادل هشت درصد بوده است، البته این رشد بین المللی در مجموع نتوانست خود را به رشد هفت و شش درصدی که در سال های 2017 و 2018 حاصل شده بود، برساند.

ایران سرزمینی چهار فصل همراه با جاذبه ها و پتانسیل های مختلف است که قطعا می تواند مقصد بسیاری از گردشگران مذهبی، طبیعتی، تاریخی، صنعتی، سلامت و .

باشد، اما هنوز در جذب گردشگر آنطور که باید و شاید موفق نبوده است، تا قبل از کرونا، تحریم ها و برخی تبلیغات منفی علیه این سرزمین در جهان، قدری بر باور گردشگران تاثیر منفی داشت هرچند تلاش های بسیاری در حوزه های مختلف و بویژه بخش خصوصی برای باز شدن افق های جدید به روی گردشگری کشور و برقراری ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیر گردشگری در استان مرکزی کجاست؟

گیر گردشگری در استان مرکزی کجاست؟