مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-28دانش

آخرین مهلت ورود بدون کنکور به دانشگاه در سال 99/ 200 هزار نفر ثبت نام کردند


امروز آخرین مهلت انتخاب رشته در کنکور سراسری 99 است و همچنین مهلت ثبت نام در دوره های بودن آزمون دانشگاه ها در سال جاری هم امشب به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، امروز آخرین مهلت انتخاب رشته در کنکور سراسری 99 است و همچنین مهلت ثبت نام در دوره های بودن آزمون دانشگاه ها در سال جاری هم امشب به پایان می رسد.

ثبت نام در رشته های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای تمامی زیر نظام های آموزشی شامل دوره های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: تاکنون 194 هزار و 281 نفر برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای مهرماه 1399 ثبت نام کرده اند.

وی یادآور شد: ثبت نام در دوره های ورود بدون کنکور به دانشگاه، جدا از کنکور سراسری است و حتی افرادی که در کنکور 99 غایب بوده اند هم می توانند در این دوره ها ثبت نام کنند.

 زرین آمیزی گفت: در دوره های دارای کنکور داوطلبان انتخاب های خود را از محل 150 کد رشته محل انتخاب می کنند و در دوره های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ورود بدون کنکور به دانشگاه در سال 99/ 200 هزار نفر ثبت نام کردند

آخرین مهلت ورود بدون کنکور به دانشگاه در سال 99/ 200 هزار نفر ثبت نام کردند