مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-28اجتماعي

آغاز نوبت دهی اینترنتی در مراکز شماره گذاری بندرعباس


رییس پلیس راهور هرمزگان از اجرای طرح نوبت دهی اینترنتی خدمات شماره گذاری در مرکز استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید صالح پور صبح دوشنبه در نشستی با خبرنگاران گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده و در راستای تحقق شعار پلیس هوشمند، طرح نوبتی اینترنتی خدمات شماره گذاری در مرکز استان ازهشتم مهرماه امسال اجرایی خواهد شد.

وی افزود: این طرح از طرح های تحولی نیروی انسانی محسوب و در جهت ارائه خدمات بهتر و با هدف جلو گیری از حضور طولانی مراجعین در مراکز تعویض پلاک و به صورت کاملاً رایگان و اینترنتی به شهروندان انجام می شود.

این مسئول انتظامی با اشاره به قطعیت اجرای طرح از تاریخ مذکور به عموم شهروندان توصیه کرد: از روز سه شنبه هفته جاری (هشتم مهرماه) بدون اخذ نوبت اینترنتی به مرکز تعویض پلاک استان مراجعه ننمایند چراکه برابر دستورالعمل های موجود ارائه خدمات به آنان مقدور نخواهد بود.

رییس پلیس راهور استان اظهار داشت: در فاز اول اجرای این طرح امکان نوبت دهی اینترنتی از ساعت 7 صبح تا 14 فراهم شده، و متقاضیان می بایست پس از اخذ نوبت اینترنتی در وقت تعیین شده جهت اخذ خدمات به مرکز تعویض پلاک استان مراجعه کنند.

صالح پور با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مراجعین، خاطر نشان کرد: تاخیر و عدم حضور به موقع متقاضیان منج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نوبت دهی اینترنتی در مراکز شماره گذاری بندرعباس

آغاز نوبت دهی اینترنتی در مراکز شماره گذاری بندرعباس