مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-28اجتماعي

مشارکت جوامع محلی و ذینفعان ضرورت حفاظت از تالاب امیرکلایه/بفرست


مسئول دبیرخانه تالاب های گیلان گفت: بهره گیری از مشارکت جوامع محلی، کلیه ذینفعان و دست اندرکاران از ضروریات و اولویت های کاری برای حفاظت از تالاب امیرکلایه است.

- ایسنا/گیلان مسئول دبیرخانه تالاب های گیلان گفت: بهره گیری از مشارکت جوامع محلی، کلیه ذینفعان و دست اندرکاران از ضروریات و اولویت های کاری برای حفاظت از تالاب امیرکلایه است.

عباس عاشوری امروز در گفت وگو با ایسنا در چهارمین کارگاه برنامه مدیریت جامع تالاب امیرکلایه که در روزهای 6 و 7 مهرماه سال جاری با حضور و مشارکت کلیه ذینفعان تالاب در مجتمع آموزشی و پژوهشی جهاد دانشگاهی استان گیلان در حال برگزاری است، گفت: ارتقای شیوه های حفاظت و مدیریت زیستگاه از کلیات مهم اجرای مدیریت جامع زیست بومی است و مشارکت تمامی ذینفعان و دست اندرکاران به خصوص جوامع محلی در حفاظت از تالاب و تنوع زیستی بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم و ذینفعان در کنار وظایف محوله سازمان حفاظت محیط زیست سبب پایداری زیست بوم تالاب امیرکلایه می شود، ادامه داد: در صورتی که جوامع محلی در چارچوب سند زیست بومی تدوین شده از خدمات اکوسیستمی تالاب نیز بهره مند شوند، از تهدیدات تالاب کاسته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت جوامع محلی و ذینفعان ضرورت حفاظت از تالاب امیرکلایه/بفرست

مشارکت جوامع محلی و ذینفعان ضرورت حفاظت از تالاب امیرکلایه/بفرست