مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:402020-09-28اجتماعي

گونه هایی که برای سرخ ماندن سیلی محکم تری می خواهند


پاییز غم انگیزترین فصل سال است وقتی خسته و کوفته از اتوبوسی که جای سوزن انداختن ندارد پیاده می شوی و قدم در خیابانی می گذاری که چراغ خانه هایش نایی برای دمیدن روشنایی ندارند.

- ایسنا/البرز پاییز غم انگیزترین فصل سال است وقتی خسته و کوفته از اتوبوسی که جای سوزن انداختن ندارد پیاده می شوی و قدم در خیابانی می گذاری که چراغ خانه هایش نایی برای دمیدن روشنایی ندارند.

شب های پاییز برای پدرهای زیادی که منتظر تاریک شدن هوا می مانند تا بعد از به خواب رفتن فرزندانشان کلید به در بیندازند تمامی ندارد.

پدرهایی که به بچه های خود قول می دهند که شب با کیسه ای میوه، گوشت و خوراکی های خوشمزه به خانه باز می گردند ولی اغلب دروغگو از آب در می آیند.

روزگار غریبی است و بسیاری از خانواده ها ناچارند برای سرخ نگه داشتن صورت، سیلی محکم تری به گونه های خود بزنند و به کم قانع باشند و با کمترین ها بسازنند.

چه شده که برای عده ای خوردن یک وعده گوشت تازه در ماه به ایده آل ترین حالت ممکن تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چرا مردم باید برای خرید تخم مرغ، میوه و لبنیات روزانه مورد نیاز خود چرتکه بیندازند؟ واقعیت این است سبد غذایی ایرانی ها هر روز کوچک و کوچکتر می شود و عده ای به جای پاسخ به چرایی آن لعن و نفرین را به عده ای حواله می دهند که کیلومترها از ما دورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گونه هایی که برای سرخ ماندن سیلی محکم تری می خواهند

گونه هایی که برای سرخ ماندن سیلی محکم تری می خواهند