مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:402020-09-28اقتصادي

جریمه 3 میلیارد ریالی برای قاچاق اسباب بازی


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از صدور حکم جریمه ای به میزان بیش از 3 میلیارد ریال برای فردی که متهم به قاچاق اسباب بازی بود خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از صدور حکم جریمه ای به میزان بیش از 3 میلیارد ریال برای فردی که متهم به قاچاق اسباب بازی بود خبر داد.

غلامرضا سالاری گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان ممسنی پس از مظنون شدن به یک دستگاه تریلر در محورهای مواصلاتی این شهرستان، خودرو را متوقف و از آن بازرسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تعزیرات حکومتی فارس، سالاری گفت: در بازرسی از این تریلر، مقادیری اسباب بازی خارجی فاقد اسناد و مدارک گمرکی کشف و به سازمان اموال تملیکی منتقل شد.

او با اشاره به شناسایی یک متهم در رابطه با این محموله، خاطرنشان کرد که پرونده این تخلف در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی مطرح و رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: در تحقیقات انجام شده توسط شعبه مشخص شد که بار مکشوفه بطور قاچاق وارد بندر گناوه شده و به مقصد یاسوج در حال حمل بوده است.

سالاری خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط اسباب بازی های مکشوفه و جریمه 3 میلیارد و 200 میلیون ریالی صادر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 3 میلیارد ریالی برای قاچاق اسباب بازی

جریمه 3 میلیارد ریالی برای قاچاق اسباب بازی