مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-28اقتصادي

بانک ها حاضر نیستند خود را در توسعه ملی مشارکت دهند


اگر چه وضعیت بدتر و مشکلات بیشتر شده اما همچنان بانک ها بی خیال هستند و حاضر نیستند خود را در توسعه ملی مشارکت دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی صمیمی در حاشیه دومین همایش روز جهانی پنبه در گفتگویی اظهار داشت: اگر چه وضعیت بدتر و مشکلات بیشتر شده اما همچنان بانک ها بی خیال هستند.

هر چند مسئولان استان خراسان رضوی می گویند کشت قراردادی راه بیاندازیم اما با کدام پول؟ بانک ها حاضر نیستند خود را در توسعه ملی مشارکت دهند.

صمیمی، افزود: در وضعیت فعلی نه تنها کسی کمک مان نمی کند بلکه باید التماس کنیم تا سنگ پیش رویمان قرار ندهند تا کارهای مان را انجام دهیم.

بانک ها جمهوری خودمختار هستند و به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و استان خراسان رضوی و حتی دستوراتی که توسط وزیر صادر شده است، توجهی ندارند.

وی گفت: اگر چه نساجی، صنعتی تخصصی بوده و در جامعه جهانی به عنوان صنعت مادر شناخته می شود اما در کشور کسانی بودند که بانی و وارث ویرانی صنعت نساجی شدند.

صمیمی با تاکید بر اینکه باید برای نجات بخش کشاورزی که قسمت عظیمی از اقتصاد کشور است، تلاش کرد، ادامه داد: اگر چه بخش کشاورزی گسترده ترین بخش خصوصی اقتصادی ایران محسوب می شود که آغاز آن توسط کشاورز در دورافتاده ترین مناطق صورت می گیرد اما این افراد عمدتاً ضعیف ترین قشر جامعه و کم صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها حاضر نیستند خود را در توسعه ملی مشارکت دهند

بانک ها حاضر نیستند خود را در توسعه ملی مشارکت دهند