مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-28اقتصادي

چرا میل به خرید افزایش می یابد؟


این روزها با توجه به عدم ثبات اقتصادی ، قیمتها مرتبا در حال رشد است و مدام این سوال در ذهن به وجود می آید که این همه افزایش قیمت برای چیست؟ چرا کارخانجات تولیدی کشور مدام با تغییر و افزایش قیمت دلار آنها هم قیمت های خود را عوض می کنند؟ با نگاه کردن به وضع موجود می توان دریافت که مواد غذایی، مسکن، لوازم خانگی و برقی ، خودرو و.

این روزها افزایش قیمت را تجربه کرده اند، افزایش هزینه های گوناگون تولید کننده را نیز در فشار قرار می دهد اما برای بقا چاره دیگری ندارد.

این روزها شاهد افزایش روز افزون قیمت مواد خوراکی ، پوشاک ، مسکن ، لوازم برقی و الکترونیکی و خودرو هستیم ، همین امر سبب شکایت مصرف کننده می شود ، به عنوان نمونه یکی از مواردی که این روزها بحث های فراوان پیرامون آن می شود خودرو است ، قیمت خودرو هم به مانند سایر کالاها در حال افزایش است و گاهی تغییرات آن در برخی مدلها با سرعت زیاد صورت می پذیرد ، با ممنوعیت واردات خودرو در 2 سال گذشته و ترک کردن برخی خودروهای مونتاژی از خطوط تولید با توجه به محدودیت آنها و عدم امکان ورود به بازار افزایش قیمت برای آنها شیب تند و در مواقعی کاملا غیر منطقی دارد که گاهی قیمت خودرو از نرخ دلار موجود نیز بالاتر رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا میل به خرید افزایش می یابد؟

چرا میل به خرید افزایش می یابد؟