مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-28پزشكي

انجمن داروسازان: واکسن آنفلوآنزا هنوز در داروخانه ها توزیع نشده است


عضو انجمن داروسازان ایران گفت: به رغم اعلام سازمان غذا و دارو تاکنون هیچ واکسن آنفلوآنزایی در بین داروخانه های کشور توزیع نشده است.

دکتر علیرضا شهریاری در گفت وگو با ایرنا افزود: مردم توجه داشته باشند که داروخانه های کشور به محض تحویل واکسن آنفلوآنزا، بلافاصله آنها را برای توزیع در بین گروههای هدف عرضه خواهند کرد.

وی ادامه داد: این در حالی است که تا کنون هیچ دستورالعمل مشخصی به داروخانه ها برای توزیع این دارو در بین گروههای هدف اعلام نشده است.

رییس انجمن داروسازان خراسان رضوی گفت: برای پیشگیری از ازدحام مردم در تابلوی اعلانات تمام داروخانه های استان این موضوع اطلاع رسانی شده است که داروخانه ها هنوز هیچ واکسنی دریافت نکرده اند.

شهریاری افزود: با کمال تاسف ناهماهنگی زیادی در توزیع واکسن آنفلوآنزا رخ داده است و داروخانه های کشور منتظر تحویل این واکسن هستند.

وی ادامه داد: طبق گفته های مسوولان سازمان غذا و دارو امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا واردات 16 میلیون دوز واکسن پیش‌بینی شده بود که تا به اکنون محقق نشده است.

رییس انجمن داروسازان خراسان رضوی گفت: طبق برنامه ریزی گذشته، اولویت توزیع واکسن آنفلوآنزا با سالمندان، افراد با بیماریهای زمینه‌ای، مادران باردار و بیماران سرطانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن داروسازان: واکسن آنفلوآنزا هنوز در داروخانه ها توزیع نشده است

انجمن داروسازان: واکسن آنفلوآنزا هنوز در داروخانه ها توزیع نشده است