مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-28اقتصادي

صادرات گوشت مرغ یزد متوقف شد


رییس اتحادیه مرغداران یزد از کمبود نهاده ها و توقف صادرات گوشت مرغ مازاد یزد به دیگر استان ها خبر داد و گفت: وضعیت جوجه ریزی در یزد خوب نیست.

- ایسنا/یزد رییس اتحادیه مرغداران یزد از کمبود نهاده ها و توقف صادرات گوشت مرغ مازاد یزد به دیگر استان ها خبر داد و گفت: وضعیت جوجه ریزی در یزد خوب نیست.

مهدی دشتی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در استان را 15 هزار و 900 تومان اعلام کرد و گفت: قیمت تمام شده گوشت مرغ برای خریداران 16 هزار و 600 تومان در نظر گرفته شده است.

وی در مورد وضعیت جوجه ریزی در استان نیز تصریح کرد: در حال حاضر جوجه ریزی مرغداری ها فقط به میزان نیاز استان انجام می‎شود و مدتی است که مرغداران توان صادرات به دیگر استان ها را ندارند.

رییس اتحادیه مرغداران استان در ادامه کمبود نهاده و ناتوانی در تامین خوراک طیور را عامل توقف صادرات مازاد گوشت مرغ به دیگر استان ها دانست و گفت: با وجود این که صادرات گوشت مرغ به استان های دیگر انجام نمی شود، وضعیت جوجه ریزی نیز خوب نیست.

وی در خصوص تامین نهاده ها هم اظهار کرد: جهاد کشاورزی در حال حاضر برای تامین نهاده ها به مرغداران سهمیه اختصاص داده است اما در صورتی مشکل نهاده های مرغداران رفع می شود که بتوانند خود نسبت به تهیه نهاده ها متناسب با میزان مورد نظر و طبق برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات گوشت مرغ یزد متوقف شد

صادرات گوشت مرغ یزد متوقف شد