مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:302020-09-28اقتصادي

خرید طلای آب شده اشتباه است


رییس اتحادیه طلافروشان چهارمحال و بختیاری در خصوص خرید طلای آب شده توسط برخی از افراد برای حفظ ارزش پول، گفت: این کار کاملا اشتباه است، باید جلوی رواج این مسئله گرفته شود، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس اتحادیه طلافروشان چهارمحال و بختیاری در خصوص خرید طلای آب شده توسط برخی از افراد برای حفظ ارزش پول، گفت: این کار کاملا اشتباه است، باید جلوی رواج این مسئله گرفته شود، افراد می توانند به جای طلای آب شده سکه بخرند.

عزیزالله نافیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: به علت افزایش شدید قیمت طلا، خرید بسیار کاهش پیدا کرده است و مردم نیز پول خرید طلا را ندارند.

رییس اتحادیه طلافروشان چهارمحال و بختیاری در خصوص خرید طلای آب شده توسط برخی از افراد برای حفظ ارزش پول، گفت: این کار کاملا اشتباه است، باید جلوی رواج این مسئله گرفته شود، زیرا افراد اطلاع کافی از طلای آب شده ندارند و تنها افراد خبره در این کار می توانند عیار طلای آب شده را بسنجند و مورد استفاده قرار دهند.

وی ادامه داد: پیشنهاد می شود اگر افراد نگران کاهش ارزش سرمایه خود در موقع فروش طلا هستند، برای حفظ ارزش نقدینگی خود به جای طلای آب شده، سکه ضرب شده دولتی را خریداری کنند تا در موقع فروش متضرر نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید طلای آب شده اشتباه است

خرید طلای آب شده اشتباه است