مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:302020-09-28اقتصادي

ارائه بیش از 5 هزار خدمت صادراتی به دانش بنیان ها


از سوی کریدور توسعه صادرات معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری تاکنون 5 هزار و 339 خدمت به شرکت های دانش بنیان ارائه شده است.

- از سوی کریدور توسعه صادرات معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری تاکنون 5 هزار و 339 خدمت به شرکت های دانش بنیان ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکنون توانسته 5 هزار و 339 خدمت در راستای توسعه بازار جهانی محصولات و خدمات دانش بنیان به متقاضیان ارائه کند.

خدمات تسهیل کننده فرآیند صادرات کالاها و همچنین آموزش و مشاوره شرکت ها در حوزه صادرات از جمله نیازهای اساسی شرکت های دانش بنیان است.

کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سعی می کند تا با شناسایی و ارزیابی شرکت های خدماتی فعال در این حوزه، خدماتی با کیفیت و اثربخش در جهت توسعه توان صادراتی شرکت ها ارائه کند.

بر اساس اعلام معاونت علیمی وفناوری ریاست جمهوری، خدمات حمایتی کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به شرکت های دانش بنیان، خلاق و واسطه های صادراتی (شرکت های مدیریت صادرات، پایگاه های صادراتی، کارگزاران تجاری برون مرزی) ارائه می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 5 هزار خدمت صادراتی به دانش بنیان ها

ارائه بیش از 5 هزار خدمت صادراتی به دانش بنیان ها