مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:302020-09-28اقتصادي

افزایش 20 درصدی خودکشی در ارتش آمریکا در دوره بیماری کووید 19


آسوشیتدپرس گزارش داد، نرخ خودکشی در ارتش آمریکا امسال در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته، دست کم 20 درصد افزایش داشته است؛ مقامات وزارت دفاع همه گیری کووید 19 را به عنوان یک عامل اصلی بالقوه در این افزایش سهیم می دانند.

- آسوشیتدپرس گزارش داد، نرخ خودکشی در ارتش آمریکا امسال در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته، دست کم 20 درصد افزایش داشته است؛ مقامات وزارت دفاع همه گیری کووید 19 را به عنوان یک عامل اصلی بالقوه در این افزایش سهیم می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مقامات همچنین به عوامل دیگری اشاره کردند که گمان می رود به افزایش نرخ خودکشی در میان اعضای فعال و ذخیره ارتش سهم داشته اند، از جمله استقرار در مناطق جنگی، فجایع ملی در سراسر آمریکا و ناآرامی مدنی که از 25 مه (5 خرداد) و به دنبال کشته شدن مرد آفریقایی-آمریکایی، جورج فلوید در سراسر آمریکا اتفاق افتاده است.

بنا بر گزارش آسوشیتدپرس، با وجود آنکه ارتش آمریکا و مقامات نیروی هوایی نمی توانند مستقیماً تقصیر را به گردن همه گیری کووید 19 بیاندازند، اما اظهار کرده اند که بیماری جاری به نیروهایی که از قبل هم تحت فشار بودند استرس اضافه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی خودکشی در ارتش آمریکا در دوره بیماری کووید 19

افزایش 20 درصدی خودکشی در ارتش آمریکا در دوره بیماری کووید 19