مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:302020-09-28سياسي

آقای رییس جمهور؛ در شرایط جنگ اقتصادی چرا 18 میلیارد دلار را حراج کردید؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه وطن امروز ضمن طرح این سوال نوشت: رییس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: ایران از سال 97 در جنگ اقتصادی قرار دارد.

- ، روزنامه وطن امروز ضمن طرح این سوال نوشت: رییس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: ایران از سال 97 در جنگ اقتصادی قرار دارد.

وی از مردم خواست این جنگ را باور کنند.

منظور روحانی از شرایط جنگی شرایط صرفا تحریمی نیست بلکه او مدعی است در 2 سال و نیم گذشته شرایطی در نتیجه سیاست های آمریکا برای ایران به وجود آمده که با زمان قبل از آن متفاوت است: ملت دقت کنند ما از سال 59 تحریم اقتصادی داشته ایم، اما جنگ اقتصادی از 97 شروع شد؛ آمریکا با تمام امکانات وارد جنگ با ایران شده است .

روحانی با به کارگیری چنین جملاتی به دنبال آن است که به مردم بگوید شرایط امروز بازار از مسکن و خودرو و طلا گرفته تا کره و تخم مرغ، در نتیجه شرایط جنگی که آمریکا علیه ایران راه انداخته به وجود آمده است.

مگر غیر از آن است که روحانی با ادعای بهبود اوضاع معیشتی و برداشته شدن تمام تحریم ها قدم در مسیر انتخابات ریاست جمهوری سال 92 گذاشت؟ روحانی مدعی بود حضور وی به عنوان رییس جمهور سبب می شود با بستن با کدخدا، چرخ های اقتصاد کشور را با چرخ های سانتریفیوژ ها همزمان می چرخاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای رییس جمهور؛ در شرایط جنگ اقتصادی چرا 18 میلیارد دلار را حراج کردید؟

آقای رییس جمهور؛ در شرایط جنگ اقتصادی چرا 18 میلیارد دلار را حراج کردید؟