مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:302020-09-28اجتماعي

آموزش وپرورش: حضور معلمان درمدارس اجباری است


معاون حقوقی و امورمجلس وزارت آموزش وپرورش با تاکید بر اینکه حضور معلمان در مدارس اجباری است گفت: مدیران مدارس موظفند سرانه را صرفا برای رعایت بهداشت مدارس مصرف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم احمدی لاشکی با حضور در منطقه 16 آموزش وپرورش شهرتهران از دبیرستان رشد این منطقه بازدید کرد و در جمع مدیران ومسئولان این منطقه حاضر شد.

در این بازدید معاون حقوقی وامورمجلس آموزش وپرورش با شاره به اینکه سعی شده است براساس اعلام یونسکو که آموزش نباید تعطیل شود درخصوص دایر بودن مدارس و کلاسهای درسی در وهله اول حضوری و در صورت عدم امکان غیر حضوری برنامه ریزی لازم انجام پذیرد، رعایت پروتکل های بهداشتی را بسیار پر اهمیت و اولویت نخست عنوان کرد و گفت: انتظار من از رییس منطقه آموزش و پرورش این است که برتمامی مدارس تحت حوزه خود نظارت داشته باشد ضمن آن که حضور معلمان در مدارس اجباری است.

وی برپوشش ماسک، فاصله اجتماعی و جریان هوای آزاد تاکید کرد و گفت: سرانه بهداشت مدارس باید به مدارس داده شود و مدیر مدرسه هم موظف است آن را صرفا برای رعایت بهداشت مدارس صرف کند.

احمدی بااشاره به آن که درسال 1400 بیش از دو سوم معلمان براثربازنشستگی از آموزش وپرورش خارج می شوند گفت: امسال 20 هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش وپرورش: حضور معلمان درمدارس اجباری است

آموزش وپرورش: حضور معلمان درمدارس اجباری است