مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-28فناوري

درگاه مخابرات من برای فرایند غیر حضوری مشتریان راه اندازی شد


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت:به منظور ساده سازی فرایندهای غیرحضوری، امکان دسترسی به ریز کارکرد و جزییات قبوض برای مشتریان از طریق وب سایت شرکت مخابرات ایران در بخش «مخابرات من» فراهم شده است.

- محمد رضا بید خام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفتوگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به امکان مشاهده ریزکارکرد قبوض تلفن ثابت در وب سایت شرکت مخابرات، گفت: به منظور ساده سازی فرایندهای غیرحضوری، امکان دسترسی به ریز کارکرد و جزییات قبوض برای مشتریان به صورت لحظه ای از طریق وب سایت شرکت مخابرات ایران در بخش مخابرات من فراهم شده است.

وی افزود: مشتریان برای استفاده از این بخش در ابتدا لازم است در قسمت مخابرات من در وب سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.

tci.

ir ثبت نام کنند و سپس از امکانات مختلف منوی مخابرات من در وب سایت از جمله مشاهده ریزکارکرد قبوض خود استفاده کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با تشریح روش استفاده از ”مخابرات من“، خاطرنشان کرد: مشتریان پس از ورود به بخش مخابرات من، می توانند به راحتی در قسمت افزودن شماره تلفن های جدید، شماره های خود را ثبت کرده و سپس از طریق منوی دسترسی ” مشاهده ریزهزینه های قبض “، ضمن مشاهده تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگاه مخابرات من برای فرایند غیر حضوری مشتریان راه اندازی شد

درگاه مخابرات من برای فرایند غیر حضوری مشتریان راه اندازی شد