مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-28اجتماعي

توزیع 50 هزار ماسک سه لایه در بین مدارس کردستان


رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان کردستان از تهیه و توزیع 50 هزار ماسک سه لایه قابل شستشو در سطح مدارس استان خبر داد .

- رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش کردستان خبر داد: توزیع 50 هزار ماسک سه لایه در بین مدارس کردستان ایسنا/کردستان رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان کردستان از تهیه و توزیع 50 هزار ماسک سه لایه قابل شستشو در سطح مدارس استان خبر داد .

نادر منصوری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای مقابله با بیماری کرونا و حفظ سلامت دانش آموزان و تامین بخشی از ملزومات بهداشتی مورد نیاز مدارس، معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اقدام به تهیه و توزیع ماسک سه لایه قابل شستشو نموده است.

وی افزود: ماسک های تهیه شده ویژه مدارس کم برخوردار و حاشیه و مخصوص دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه می باشد.

منصوری ضمن توصیه مجدد به مدیران مدارس برای رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی، بر شستشوی مداوم دست ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توسط دانش آموزان و عوامل اجرایی و آموزشی مدارس تاکید کرد.

به گفته وی ماسک های خریداری شده ظرف هفته جاری به نماینده ادارات آموزش و پرورش استان تحویل می شود تا در بین دانش آموزان شهرستانها و مناطق تابعه و جامعه هدف توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 50 هزار ماسک سه لایه در بین مدارس کردستان

توزیع 50 هزار ماسک سه لایه در بین مدارس کردستان