مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:202020-09-28پزشكي

508 بیمار کرونایی در بیمارستان های مازندران


هم اکنون 508 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های مازندران بستری هستند،هرچند این روزها از شدت بیماری در مازندران کاسته شده اما هنوز این استان در مرکز خطر قرار دارد و سفرهای گاه و بی گاه در تعطیلات آمار مبتلایان را تغییر می دهد.

- ایسنا/مازندران هم اکنون 508 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های مازندران بستری هستند،هرچند این روزها از شدت بیماری در مازندران کاسته شده اما هنوز این استان در مرکز خطر قرار دارد و سفرهای گاه و بی گاه در تعطیلات آمار مبتلایان را تغییر می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سید عباس موسوی رییس این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف 24 ساعت گذشته تعداد 88 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد 87 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون 372 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند،تصریح کرد: از این تعداد 101 نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

508 بیمار کرونایی در بیمارستان های مازندران

508 بیمار کرونایی در بیمارستان های مازندران