مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-28پزشكي

آنفلوانزا هنوز در اصفهان شیوع نیافته است


مسئول بیماری واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: طبق آخرین بررسی ها در اواخر شهریورماه هنوز بیماری آنفلوانزا در اصفهان شیوع نیافته است.

- رضا فدایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه هنوز آنفلوانزا در استان اصفهان شیوع پیدا نکرده است، اظهار داشت: طبق بررسی های اخیر در شهریورماه هنوز بیماری آنفلوانزا در استان اصفهان مشاهده نشده است.

وی افزود: قطعاً در پاییز بیماری آنفلوانزا در استان اصفهان شیوع پیدا خواهد کرد که با توجه به شرایط موجود لازم است شهروندان در رعایت مسائل بهداشتی جدیت بیشتری به خرج دهند.

کادر درمان و افراد پرخطر جامعه هدف توزیع نخست واکسن آنفلوانزا مسئول بیماری واگیر مرکز بهداشت اصفهان با اشاره به توزیع نوبت نخست واکسن آنفلوانزا در استان اصفهان تصریح کرد: در وهله نخست این واکسن در اختیار کادر درمان و افراد پرخطر قرار خواهد گرفت و برای نوبت های بعد در اختیار داروخانه ها قرار می گیرد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه هنوز بیماری آنفلوانزا در استان اصفهان شیوع پیدا نکرده است می توان از واکسن برای پیشگیری استفاده کرد و هنوز زمان ایده آل تزریق واکسن نگذشته است و جای نگرانی ندارد.

فدایی با اشاره به اینکه زمان ایده آل تزریق واکسن آنفلوانزا قبل از شیوع بیماری است، گفت: افرادی که به تزریق واکسن آنفلوانزا مبادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنفلوانزا هنوز در اصفهان شیوع نیافته است

آنفلوانزا هنوز در اصفهان شیوع نیافته است