مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-28اجتماعي

تبدیل منابع به سرمایه های انسانی رسالت اصلی آموزش و پرورش است


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: رسات اصلی ما در آموزش و پرورش، تبدیل منابع انسانی به سرمایه انسانی با اتکا بر حوزه های مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه سید جواد حسینی شامگاه یکشنبه در نهمین نشست شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار داشت: رسات اصلی ما در آموزش و پرورش، تبدیل منابع انسانی به سرمایه انسانی با اتکا بر حوزه های مختلف دانش بشری است.

مدیر آموزش استثنایی آموزش و پرورش کشورگفت: اگر مقوله های تعلیم و تربیت در مدارس کشور متنوع باشد به طوری که به جای کمیت و تعداد مدارس بر کیفیت آموزشی مدارس متمرکز شویم آنگاه می توان انتظار پیشرفت بیشتر در حوزه آموزش را هم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت های استان آذربایجان غربی در حوزه آموزش و پرورش، گفت: امسال همزمان با سراسر کشور در 15شهریور ماه با رعایت تمام دستور العمل های بهداشتی مدارس استان آماده استقبال از دانش آموزان بودند.

ابراهیم محمدی افزود: استان ما در سالی که گذشت سال پرباری را در حوزه آموزش تجربه کرد که کسب رتبه های برتر کنکور امسال از جمله این موارد بود.

وی افزود: استان آذربایجان غربی از نظر میزان سوادآموزی در چند سال گذشته جهش خوبی داشته که در سال98 نیز رتبه اول کشوری را به خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل منابع به سرمایه های انسانی رسالت اصلی آموزش و پرورش است

تبدیل منابع به سرمایه های انسانی رسالت اصلی آموزش و پرورش است