مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:052020-09-28سياسي

رزمندگان با همان صداقت و همت دوران جنگ پیش بروند


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: رزمندگان برای شکر عملی توفیقی که خداوند نصیب شان کرده باید با همان صداقت و همت دوران جنگ پیش بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار با جمعی از رزمندگان، جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اصل هستی کشور مرهون جهاد و مجاهدت رزمندگان است و عزت، افتخار، امنیت و پیشرفت به برکت از خودگذشتگی شهدا، رزمندگان، آزادگان و ایثارگران حاصل شده که امیدواریم بتوانیم در جهت ادای دین آنها تلاش کنیم.

امام جمعه زاهدان افزود: رشد و تربیت شخصیت های بی نظیر در دوران دفاع مقدس که اینگونه حماسه آفرینی کردند و همه هستی خود را بخشیدند تا اصل عزت، افتخار و امنیت ما حفظ شود نعمت بزرگی است و این نعمت بزرگ مستلزم شکرگزاری متناسب با عظمت این نعمت است.

آیت الله محامی با تاکید بر لزوم سپاسگزاری از محضر شهدا و رزمندگان و خانواده های محترم آنها، ادامه داد: باید هر چه در توان داریم برای تقویت این فرهنگ تلاش کنیم تا راه شهدا همچنان پر رهرو و استوار باشد و مایه خوشحالی شهدا شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با تاکید بر اینکه کاری که رزمندگان دفاع مقدس انجام دادند توفیقی بود که نصیبشان شد و آنان انتخاب شده بودند و از این جهت باید شکر گذار خداون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمندگان با همان صداقت و همت دوران جنگ پیش بروند

رزمندگان با همان صداقت و همت دوران جنگ پیش بروند