مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:502020-09-28اقتصادي

ریزش قیمت دلار نزدیک است؟


در دومین روز هفته، دلار به سوی مرز 29 هزار تومانی خیز برداشت، ولی تا ساعت 4 بعدازظهر نتوانست با قدرت از آن عبور کند.

- ساعت 4 بعدازظهر روز یکشنبه دلار در بازار آزاد 28 هزار و 950 تومان قیمت داشت که 200 تومان بیشتر از روز ابتدایی هفته بود.

در ساعاتی از روز قیمت بالای مرز 29 هزار تومانی هم نوسان می کرد، ولی عموما بالای این مرز حیاتی، خریدها کاهش پیدا کرده و فروش ها بیشتر می شد.

دنیای اقتصاد نوشت؛ به گفته فعالان، چنین رفتاری به دلیل آن است که مرز مقاومتی 29 هزار تومانی برای بازار از اهمیت زیادی برخوردار است و نگاه معامله گران نیز نسبت به این مرز دوگانه است.

گروهی از معامله گران انتظار دارند، بازار در این مرز همچنان با افزایش فروش ها مواجه شود و کشش حرکت به سوی نرخ های بالاتر را نداشته باشد.

از نظر آنها، معامله گران در چنین مقاومت محکمی از بخشی از خریدهای گذشته خود سود کسب خواهند کرد و در موقعیت فروش قرار خواهند گرفت.

با این حال، برخی فعالان اعتقاد دارند، خبری از عرضه های سنگین در بازار نیست و تنها در مرز 29 هزار تومانی احتیاط خریداران بالا رفته است.

از نگاه این گروه، اگر طی روزهای آینده نوسان گیران مطمئن شوند که دلار قرار نیست ریزش خاصی را تجربه کند، بار دیگر خریدهای خود را افزایش خواهند داد و به تبع آن قیمت برای ورود به دهه چهارم قیمتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش قیمت دلار نزدیک است؟

ریزش قیمت دلار نزدیک است؟