مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-28سياسي

عرضه 1000 عنوان کتاب دفاع مقدس در غرفه مجازی روشنای خاطره ها


طرح «روشنای خاطره ها» با همکاری چهار ناشر از دفاع مقدس برگزار می شود.

- ایسنا/زنجان طرح روشنای خاطره ها با همکاری چهار ناشر از دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، همزمان با هفته دفاع مقدس، در غرفه مجازی روشنای خاطره ها ، 1000 عنوان کتاب دفاع مقدس با تخفیف ویژه عرضه می شود.

طرح روشنای خاطره ها عنوان طرحی است که در راستای عرضه کتاب های حوزه هنری برگزار می شود و علاقه مندان تا 17 مهرماه می توانند از خدمات ارائه شده در این طرح بهره مند شوند.

این طرح با مشارکت چهار ناشر از حوزه دفاع مقدس برگزار می شود، تصریح کرد: معرفی آثار جدید منتشر شده در حوزه دفاع مقدس یکی از برنامه های طرح روشنای خاطره ها خواهد بود که چهار عنوان کتاب منتشر شده توسط انتشارات سوره مهر نیز جزو آثاری است که تا بازه زمانی 17 مهرماه امسال منتشر خواهد شد.

خرید کتاب از غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس با تخفیف 20 درصدی و ارسال رایگان به سراسر کشور و تحویل در درب منازل خواهد بود که در مجموع از 1000 عنوان کتابی که در غرفه دفاع مقدس عرضه می شود 500 عنوان سهم انتشارات سوره مهر است.

طرح روشنای خاطره ها با ارائه خدمات در فضای مجازی همراه است، به این صورت که بستر نرم افزاری به شکل سه بعدی با اِلمان های دفاع مقدس شبیه سازی شده است و این قابلیت را دارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 1000 عنوان کتاب دفاع مقدس در غرفه مجازی روشنای خاطره ها

عرضه 1000 عنوان کتاب دفاع مقدس در غرفه مجازی روشنای خاطره ها