مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-28دانش

شرایط 67 دانشگاه در ارائه خوابگاه/ کرونا شرایط خوابگاه را سخت کرد


67 دانشگاه کشور در کنکور 99 برای ارائه خوابگاه دولتی با مشکل مواجه اند و ارائه خوابگاه برای دانشجویان دختر در اولویت قرار دارد.

همچنین یک دانشگاه اعلام کرد به دلیل کرونا خوابگاه نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هر ساله پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری دانشگاه های کشور شرایط دانشگاه خود را به اطلاع داوطلبان می رسانند تا داوطلبان بتوانند با اطلاع از این شرایط رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند.

امسال با توجه به شیوع کروناویروس توصیه مسئولان آموزش عالی این است که داوطلبان انتخاب رشته خود را بومی و حتی المقدور نزدیک ترین دانشگاه را به محل سکونت خود انتخاب کنند.

بررسی وضعیت خوابگاه های دانشگاه های کشور نشان می دهد که از تعداد 84 دانشگاهی که وضعیت امکانات رفاهی خود را اعلام کرده اند، تعداد 61 دانشگاه در تامین خوابگاه دولتی با مشکل مواجه اند و شرایط خاصی را برای ارائه خوابگاه اعلام کرده اند و بیشترین میزان ارائه خوابگاه به صورت خودگردان و با اخذ هزینه صورت می گیرد.

دانشگاه شیراز تنها دانشگاهی است که اعلام کرده است با توجه به الزام رعایت شرایط پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، امکان تخصیص خوابگاه و تغذیه برای دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی 1399-1400 وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط 67 دانشگاه در ارائه خوابگاه/ کرونا شرایط خوابگاه را سخت کرد

شرایط 67 دانشگاه در ارائه خوابگاه/ کرونا شرایط خوابگاه را سخت کرد