مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-28پزشكي

بعید است واکسن کرونا از ابتلاء جلوگیری کند


محققان می گویند بعید است واکسن کووید 19 بتواند در مرحله نخست از ابتلای مردم به این بیماری جلوگیری کند و تنها عوارض آن را کاهش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از لندن، پژوهشگران مشاور دولت انگلیس اعلام کردند بعید است واکسن کووید 19 بتواند در مرحله نخست از ابتلای مردم به این بیماری جلوگیری کند و تنها عوارض آن را کاهش می‌دهد.

به ویژه واکسن‌های اولیه در مبارزه با این ویروس اثر کمتری خواهند داشت و مصونیت زا نیز نخواهند بود بلکه شدت عوارض ابتلا را کاهش خواهند داد.

دانشمندان رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستن مداوم دست‌ها را همچنان اقداماتی موثر برای مقابله با ابتلاء یا سرایت ویروس کرونا می‌دانند.

در همین حال افزایش جهشی شمار مبتلایان و جان باختگان از کرونا در انگلیس زنگ خطر هشدار‌ها به ویژه در برخی مناطق این کشور را به صدا در آورده است و دولت‌های محلی اعلام کردند فردا درباره اجرای برخی محدودیت‌های جدید کرونایی تصمیم گیری و آن را اعلام خواهند کرد.

خبر‌ها از افزایش بیش از حد انتظار مبتلایان به ویروس کرونا در ولز و ایرلند شمالی حکایت دارد این موضوع دولت‌های محلی را به تکاپوی بیشتر برای مدیریت موثر این بحران واداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعید است واکسن کرونا از ابتلاء جلوگیری کند

بعید است واکسن کرونا از ابتلاء جلوگیری کند