مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:152020-09-28سياسي

ضرورت بازگویی واقعیت های جنگ/ باید معرفت به دفاع مقدس قوی شود


فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دفاع مقدس تجلی گاه ارزش های والای الهی و انسانی است باید واقعیت های آن به نسل جوان بازگو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر علی حاجیلو یکشنبه شب در آیین بزرگداشت یادواره شهدای شهرداری ارومیه اظهارکرد: بیان خاطرات ایثارگری ها، سلحشوری ها، شجاعت های رزمندگان، ضروری است باید معرفتمان به دفاع مقدس قوی تر شود، ما نباید از دوران اول جنگ سریع عبور کنیم باید قدری تحمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید ارزش های دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم چرا که دشمنان در تلاش برای فاصله انداختن بین نسل های انقلاب و به فراموشی سپردن این حماسه ملی و دینی هستند، ادامه داد: اقتدار، توانمندی و عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش های گران مایه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است و در تجلیل و تحلیل گنجینه ارزشمند باید مراقب باشیم واقعیت های دفاع مقدس تحریف نشود.

حاجیلو گفت: از تأکیدات مقام معظم رهبری است که باید با تبیین واقعیت های این حماسه ماندگار، با تحریف دفاع مقدس مقابله کنیم، هر کجا تحریف وارد شد و بخشی از واقعیت ها نادیده گرفته شد مطمئناً اثرگذاری در مخاطب کمتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازگویی واقعیت های جنگ/ باید معرفت به دفاع مقدس قوی شود

ضرورت بازگویی واقعیت های جنگ/ باید معرفت به دفاع مقدس قوی شود