مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:152020-09-28اقتصادي

رکورد سفرهای مردم در شهریور شکست


معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور از افزایش 25 درصدی سفرهای بین‌ استانی در شهریور ماه نسبت به متوسط پنج ماهه امسال خبر داد و گفت: در ششم شهریور ماه بیش از دو میلیون 100 هزار تردد در محورهای اصلی مواصلاتی استان‌ها به ثبت رسیده است که رکورد بیشترین تردد را در نیمه امسال شکسته است.

مژگان جلیلیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت سفرهای مردم در شهریور ماه امسال و مقایسه آن با ماه‌ و سال‌های گذشته اظهار کرد: در شهریور ماه سال 99 شاهد بیش از 59 میلیون تردد بین استانی بوده ایم که 16 درصد نسبت به شهریور سال گذشته کاهش داشته است.

در مقایسه با شهریور ماه سال گذشته، تردد بین استانی وسایل نقلیه سبک 18درصد و وسایل نقلیه سنگین 5 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی افزود: با توجه به کاهش 12 درصدی ترددهای بین استانی وسایل نقلیه سبک پس از سهمیه‌بندی بنزین در ماه‌های آذر، دی و بهمن (قبل از شیوع ویروس کرونا)، حدود شش درصد کاهش تردد نسبت به سال گذشته، در اثر شیوع کرونا بوده و مجموعا تردد در شش ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 19 درصد کاهش داشته است.

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: تردد بین استانی وسایل نقلیه سبک در شهریور ماه امسال نسبت به متوسط پنج ماهه ابتدایی سال جاری 25 درصد افزایش و نسبت به مرداد امسال هفت درصد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد سفرهای مردم در شهریور شکست

رکورد سفرهای مردم در شهریور شکست