مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 05:052020-09-28سياسي

روحانی آمریکا را لعنت کرد یا دوباره آدرس غلط داد؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رجانیوز ضمن انتشار این تحلیل می نویسد: رسانه ها و تحلیل گران دنیا آمریکا را ناکام در پروژه فشار حداکثری تحلیل می کنند، - وقتی ریشه مشکلات اقتصادی مردم از نظر روحانی در آمریکاست احتمالا کلید حل مشکلات هم آنجا باشد و باید از ریشه این مشکل را حل کرد! این ایده البته جدید نبوده و روحانی در هفت سال گذشته راهبرد دولت خود را بر این اساس پیاده کرده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رجانیوز ضمن انتشار این تحلیل می نویسد: رسانه ها و تحلیل گران دنیا آمریکا را ناکام در پروژه فشار حداکثری تحلیل می کنند، حتی دولت ترامپ این روز ها در برابر ناکارآمد بودن فشار های خود که نتوانسته به تغییر رفتار ایران منجر شود به شدت زیر سوال قرار داد.

اما آه و ناله کردن های عالی ترین مقام اجرایی کشور و اعتباربخشی به تحلیل سران دولت آمریکا که خبر موفقیت آمیز بودن فشار ها و تحریم ها را از تهران به واشنگتن مخابره می کند می تواند ساکنان اتاق بیضی شکل کاخ سفید را در ادامه فشار های خود مصمم تر کند! گرا دادن خواسته یا ناخواسته به دشمن اتفاقی است که بار ها در دولت روحانی رخ داده است.

یک بار ایران توسط وزیر خارجه به پولشویی متهم می شود، بار دیگر ظریف پس از اعلام بازگشت قطعنامه های شورای امنیت آمریکا را توانمند در توقیف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی آمریکا را لعنت کرد یا دوباره آدرس غلط داد؟!

روحانی آمریکا را لعنت کرد یا دوباره آدرس غلط داد؟!