مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 04:552020-09-28اقتصادي

اعطای27 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان البرزی


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) استان البرز گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری با اعطای 27 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد رشد 80 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد.

- شاهین رضایی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با تاکید بر اینکه اصلی ترین هدف این نهاد توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغال زایی و خودکفایی است، گفت: 600  مددجوی کمیته امداد و افراد نیازمند در استان البرز طی شش ماهه اول سال جاری تسهیلات اشتغال و خودکفایی دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال از طریق برخی بانک های عامل استان و همچنین صندوق قرض الحسنه امداد ولایت انجام می شود افزود: به منظور مساعدت به مددجویان مجری طرح های خودکفایی، امسال دوره بازپرداخت تسهیلات 50 میلیون تومانی اشتغال از48 ماه به 84 ماه افزایش یافته است.

رضایی بابیان اینکه تسهیلات اشتغال این نهاد در زمینه های خدماتی، تولیدی صنعتی ، دامپروری، کشاورزی و صنایع دستی به مددجویان وزنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت می شود بیان کرد: طی این مدت 1400نفر از متقاضیان اشتغال نیز به مراکز کاریابی استان معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای27 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان البرزی

اعطای27 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان البرزی