مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 04:452020-09-28سياسي

سازمان های حمایتی تلفن همراه دانش آموزان بی بضاعت برای تحصیل را تامین کنند


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از سازمان حمایتی خواست برای رفع نیازهای تلفن همراه دانش آموزان بی بضاعت جهت تحصیل و استفاده از شبکه شاد اقدامات لازم را انجام دهند.

- حجت الاسلام محمد باقری نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره دغدغه بزرگ دانش آموزان بی بضاعت برای تحصیل فقدان تلفن همراه برای استفاده از شبکه شاد است اظهار داشت: باید سازمان های حمایتی و کمیته امداد به منظور تامین نیاز  اولیه دانش آموزان بی بضاعت و تحت پوشش خود ورود کرده و مستقیما از وارد کنندگان تلفن همراه خرید کنند که با این کار که در این مسیر واسطه گری هم حذف خواهد شد.

  وی افزود: چون در سال تحصیلی جاری به مانند ترم گذشته، آموزش ها مجازی بوده و از طریق شبکه شاد صورت می گیرد یکی از الزامات هر دانش آموز داشتن تلفن همراه است.

  عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در باره لزوم استفاده از تلفن همراه برای دانش آموزان جهت استفاده از شبکه شاد گفت: سازمان های حمایتی می توانند با توجه به گرانی ارز مستقیما اقدام به خرید تلفن از خارج کرده و مانع از جولان دلالان در بازار تلفن همراه شوند و همچنین می تواند از ظرفیت معافیت های مالیاتی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان های حمایتی تلفن همراه دانش آموزان بی بضاعت برای تحصیل را تامین کنند

سازمان های حمایتی تلفن همراه دانش آموزان بی بضاعت برای تحصیل را تامین کنند