مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 04:352020-09-28اقتصادي

افزایش نرخ ارز متأثر از فضای مجازی است


نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ولنگاری حاکم بر فضای مجازی نیازمند رسیدگی و مدیریت جدی است، گفت: فضای مجازی به عنوان یک مؤلفه اساسی در نوسانات ارزی مطرح است.

- سمیه محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان فضای رسانه ای بین المللی متمرکز بر مکانیزم ماشه است، اظهار داشت: آمریکا با وجود خروج از برجام همچنان بر نقش آفرینی در ابعاد مختلف این توافق اصرار دارد و از سویی به دلیل این که فضای انتخاباتی در آمریکا حاکم است، ترامپ بر لزوم بهره گیری از این امر برای پیروزی در انتخابات آتی تأکید دارد و این موضوع ممکن است منجر به تشدید تحریم ها بر علیه کشورمان منجر شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در سطح منطقه صلح نامه ای بین بحرین و امارات و رژیم صهیونیستی ایجاد شده که این با اهداف گسترده ای و از جمله مسایل نظامی بر علیه ایران تدوین شده است، گفت: حوزه معیشت و اقتصاد متأثر از عوامل مختلفی است و روند کنونی نیازمند سیاست گذاری های زیرساختی است.

فضای انتخاباتی کشور نباید منجر به کم توجهی به اصل معیشت شود وی با تأکید بر این که در آستانه ورود به فضای انتخاباتی ریاست جمهوری سال 1400 هستیم، فضای سیاسی و انتخاباتی حاکم بر کشور نباید منجر به کم توجهی به اصل مهم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ ارز متأثر از فضای مجازی است

افزایش نرخ ارز متأثر از فضای مجازی است