مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 04:352020-09-28اقتصادي

صدور و تمدید 45 پروانه کاربرد علامت استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 36 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر و پروانه 9 واحد تولیدی تمدید شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 36 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر و پروانه 9 واحد تولیدی تمدید شده است.

  بهمن رحمتی در جمع خبرنگاران افزود: پروانه های صادره مربوط به واحدهای تولیدی شامل مصالح ساختمانی، شن و ماسه، بتن آماده، صنایع شیمیایی، سلولزی، خودرو و نیرو محرکه و صنایع غذایی می باشند.

وی تصریح کرد: اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد نشانه تعهد تولید کننده یا ارایه کننده محصول و خدمت با کیفیت به رعایت ضوابط و موازین، احترام به حقوق مصرف کنندگان و استمرار انطباق مشخصات کالا با استاندارد های ملی است.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در برنامه عملیاتی ابلاغ شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران، برای اداره کل استاندارد استان در سال 1399 تعداد 31 فقره صدور پروانه استاندارد پیش بینی شده که خوشبختانه با تلاش همت کارشناسان و همکاری واحدهای تولیدی فقط در شش ماهه اول سال 36 پروانه صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور و تمدید 45 پروانه کاربرد علامت استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد

صدور و تمدید 45 پروانه کاربرد علامت استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد