مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 04:302020-09-28پزشكي

کار از موج کرونا گذشته است


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به شرایط کرونایی کشور، گفت: کار از موج اول، دوم و سوم گذشته و ما با اپیدمی ممتدی روبرو هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از مهر، عباسعلی کریمی، در نشست هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران با روسای بیمارستان های تابعه دانشگاه، از همکاران خود در دانشگاه به خصوص در بیمارستان‌ها خواست خستگی‌های خود را نادیده بگیرند و پنهان کنند.

وی تاکید کرد: به همه همکاران بیمارستان‌ها به خصوص آنها که در صف مقدم کارزار هستند، اعضای هیئت‌رییسه که پشت ‌صحنه و گاهی روی صحنه برنامه‌ریزی و حمایت می‌کنند و به ‌تمامی تیم دانشگاه به ‌عنوان سربازان دفاع مقدس که بدون چشمداشت درحالی‌که هم خودشان و هم ‌خانواده‌هایشان در معرض خطر هستند خداقوت و خسته نباشید می‌گویم و از صمیم قلب از خدماتی که ارائه می‌دهند تشکر می‌کنم و می‌خواهم خستگی‌های خود را پنهان کنند.

کریمی با اشاره به شرایط سختی که بیمارستان‌ها با آن روبرو هستند، افزود: نمودارهای ورود و خروج و بستری بیماران در بیمارستان‌ها نشان می‌دهد که کار از موج اول، دوم و سوم گذشته و ما با اپیدمی ممتدی روبرو هستیم، روند همه‌گیری ادامه دارد و هر روز با شرایط جدیدی روبرو می‌شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار از موج کرونا گذشته است

کار از موج کرونا گذشته است