مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 04:152020-09-28سياسي

تیپ 57 ابوالفضل(ع) گره گُشای عملیات های مهم دفاع مقدس بود


سپاه لرستان با حداقل ابزارهای جنگ چنان نقش تعیین کننده ای در بیشتر عملیات ها داشت که در هر عملیاتی که گِرِهی کور دیده می شد، - تیپ 57 ابوالفضل(ع) گره گُشای عملیات های مهم دفاع مقدس بود ایسنا/لرستان فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: سپاه لرستان با حداقل ابزارهای جنگ چنان نقش تعیین کننده ای در بیشتر عملیات ها داشت که در هر عملیاتی که گِرِهی کور دیده می شد، فرماندهان ارشد سپاه از نیروهای لرستان امداد می طلبیدند.

ماشاءالله بازگیر در گفت وگو با ایسنا با بیان این که گرامیداشت دفاع مقدس به دلیل مقوله جنگ نیست چراکه خود این مقوله خانمان سوز است، اظهار کرد: برگزاری هر ساله این جشن به دلیل مقاومت ها، رشادت ها و پیروزی رزمندگان کشورمان در برابر استکبار است.

وی ادامه داد: سپاه لرستان با حداقل ابزارهای جنگ چنان نقش تعیین کننده ای در بیشتر عملیات ها داشت که در هر عملیاتی که گِرِهی کور دیده می شد، فرماندهان ارشد سپاه از نیروهای لرستان امداد می طلبیدند.

بازگیر با اشاره به این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تهدیدهایی از طرف دشمن صورت می گرفت و برخلاف تصور که آغاز جنگ را سال 59 می دانند، جنگ از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی یعنی سال 57 آغاز شد، عنوان کرد: رشادت های رزمندگان لرستان در برخورد با منافقین نمونه بارزی از جنگ ماست که مهم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیپ 57 ابوالفضل(ع) گره گُشای عملیات های مهم دفاع مقدس بود

تیپ 57 ابوالفضل(ع) گره گُشای عملیات های مهم دفاع مقدس بود