مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 03:302020-09-28بين الملل

ترامپ: برای توقف خشونت میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان تلاش می کنیم


رییس جمهوری آمریکا گفت که ایالات متحده برای توقف خشونتی که میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان در جریان است، تلاش می کند؛ دو عضو سابق اتحاد جماهیر شوروی که جنگی در دهه 90 داشته اند.

- رییس جمهوری آمریکا گفت که ایالات متحده برای توقف خشونتی که میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان در جریان است، تلاش می کند؛ دو عضو سابق اتحاد جماهیر شوروی که جنگی در دهه 90 داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در کنفرانس خبری عصر یکشنبه گفت: با جدیت به این موضوع نگاه می کنیم.

ما روابط بسیار خوبی در آن منطقه داریم.

بررسی خواهیم کرد که آیا می توانیم آن را متوقف کنیم یا خیر.

درگیری میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان جان دست کم 16 نظامی و چندین غیرنظامی را در روز یکشنبه گرفت که این سنگین ترین درگیری میان دو طرف از سال 2016 بود و بحث نگرانی درباره ثبات در منطقه قفقاز جنوبی را ایجاد کرده است که کوریدور خط لوله های حامل نفت و گاز به بازارهای جهانی است.

با بروز درگیری در منطقه ناگورنو-قره باغ که جمهوری آذربایجان و ارمنستان بر سر آن اختلاف نظر دارند، نخست وزیر ارمنستان درباره خطر یک جنگ تمام عیار به جمهوری آذربایجان هشدار داده و رییس جمهوری آذربایجان هم ابراز امیدواری کرد که عملیات کشورش به اشغال سی ساله قره با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: برای توقف خشونت میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان تلاش می کنیم

ترامپ: برای توقف خشونت میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان تلاش می کنیم