مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 21:052020-09-27سياسي

«حمید بیات»، سفیر جانباز انقلاب/ 16 بار مُردم و زنده شدم...


«حمید بیات» رزمنده و جانباز 70 درصد تویسرکان است که 39 سال با درد و رنج ناشی از مجروحیت روزگار می گذراند، در بدترین شرایط به بیمارستان منتقل می شود و برای اینکه زنده بماند 16 بار به او شوک الکتریکی می زنند تا جایی که به گفته دکتر معالجش امیدی به زنده بودنش نبود که هیچ، - خبرگزاری فارس ـ همدان، پیغام فتح حمید بیات رزمنده و جانباز 70 درصد دفاع مقدس از دیار سرافراز تویسرکان است که سال 60 از ناحیه مغز و مخچه مجروح شد، دو برادر او رحمان و علی اصغر شهید و دو برادر دیگرش حسن و حسین جانباز دفاع مقدس هستند، پدر این 6 برادر رزمنده و جانباز خود نیز رزمنده و پاسدار بازنشسته است.

به مناسبت هفته دفاع مقدس پای روایت دلچسب و غرورآفرین او و بخشی از رویداد مقدس هشت سال دفاع جانانه ملت ایران نشستیم که در ادامه می خوانید.

فصل اول شبانه درس می خواندم که جنگ به ملت ما تحمیل شد، قبل از اعزام یکی از دوستانم گفت: تو که کارمند رسمی علوم پزشکی هستی برای چی میخای بری جبهه؟ .

خیلی ناراحت شدم، گفتم: رزمندگان در جبهه می جنگند تا اسلام بماند، ما نمی خواهیم بخوانیم اسلام چیست؟ در سن 25 سالگی و با سه فرزند به جبهه اعزام شدم، مرحله اول سه ماه در بازی دراز منطقه غرب کشور مسوولیت داشتم اوایل جنگ از گروه و گردان خبری نبود، رزمندگان با یک اتوبوس از طرف بسیج عشایری غرب کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حمید بیات»، سفیر جانباز انقلاب/ 16 بار مُردم و زنده شدم...

«حمید بیات»، سفیر جانباز انقلاب/ 16 بار مُردم و زنده شدم...